onsdag 4. mars 2009

sorry, lite blogging

Beklager at jeg ikke har blogget noe særlig ofte, har vært litt opptatt med andre tinger inn imellom, men har vært i byn med kristian,ane og karina idag, også stakk vi innom burgen og satt oss ned der,så på vei tilbake, gikk vi innom kiwi som er så tyypisk oss. Og besteme oss for å bli med kristian hjem for å game på gutiar hero en lite stund bare, så stakk vi hjem, så nå har jeg nettopp sett himmelblå - episiode 4. som jeg ikke fikk med meg en jævla dritt av, når den gikk på tv på mandagskvelden, og koste meg med iste og mufiins. !
> legger ut linken her for dem som ikke fikk sett episode. 4 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/468984 kos dere!
Så skal jeg selvfølgelig begyne og blogge mere, I promises !









- føler du med på himmelblå ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar