mandag 16. mars 2009

biin

Når som vi endelig har leksefri for en gang skyld! så har vi tid til mye, så jeg,ane og ane elisabeth dro på byen for å shoppe. for å vær ærlig shoppa jeg bare en jakke, også kjøpte jeg mat. og det var det liksoom, jeg er sååå kresen på penger,og ane kjøpte vel det samme som meg, og ane elisbaeth kjøpte seg tre- t-skjoter på carlings+ neglelakk. så var det sånn at vi bar bestemt for å kjøpte oss big bite, så da vi endelig stod der og skulle ha, så sa hun : steng i ti min. jeg liker ikke og kjøpe på big bite, fordi det er så stress. jeg bare sa : SYND ANE! det bare kom rett ut fra meg,så da forelso vi å gå på onkel (cafe) vi var på vei, så snudde vi og gikk til bake til senteret, og mot big bite igjen, Neei, da hadde vi klart og bestemme oss for å dra på restunange, så da gikk vi ditt, men neida, det var det sentgt, stengt på mandager ,stod det. jeg bare: jesus, jeg er så sulten! så gikk vi tilbake på sentret ennda en gang, også til big bite, og da var vi fast bestemt og kjøpe oss big bite, særlig jeg og ane, så da jeg skulle kjøpe, så hadde det faen meg ikke det vi skulle ha, da gidde jeg bare balffen, så gikk vi heller på burger king. punktuum! så vi kjøpte oss mat på burgern, ikke akuratt det suneste, men det var jo okei, jeg var sikkelig sulten etter at vi gikk som noen tullinger for å skaffe oss mat.ette vi satt der en stund, Så ble vi kjørt hjem. så har jeg bare slappet av, så var jeg en liten tur på bunnpris isted sammen med mamma, for å kjøpe noe til tentamen, kjedelig mat og uten drikker, det funker bare ikke, og i morra skal vi ha nynorsk tentamen, "hurra!" det kommer til å suuug som et helvette!







fra henne's


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar