onsdag 18. mars 2009

godkveld!

Nå har jeg nettopp spist grøt med banan i. jeg har liksom ikke spist det før, så det var første gangen jeg prøvde, jeg syns egentelig det er bedere med uten banan i grøten, det ødela hele smaken, syns jeg da i hvertfall. men nå har jeg prøv det og,så spiste jeg brødskive som jeg heiv i micron.
Så nå ska jeg snart legge meg. det ska bli hærlig!


siden jeg ikke har blogget drittmasse er fordi, grunnen er at jeg har tenkt å gjøre bloggen bedere. og få inn videoblogg kanskje men jeg kan ikke lover dere , også musikkvideo som jeg strever med at bloggen skal skjønne at jeg vil ha den musikkvideon inn på min blogg. støggeblogg ! også skal jeg da fikse litt på bloggen min.så fort som mulig når jeg er klar til det.


jeg setter pris på om dere har noen ideer , så si ifra!
Har du noen ideer til at bloggen skal bli bedere ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar