fredag 6. mars 2009

Helg igjen!

Etter en lang og kjedelig dag på skolen, så er det endelig fredag igjen! vi skal ikke på oppdal i denne helga, men neste. Men nok om det Så fredagen idag har vært ganske koselig da..

halv sju tiden kom frida, karina og ane elisabeth hit hos meg, som var avtalt. så planen var at vi stakk på ben'z og bestillte en pizza, mens vi ventet på den pizzan så for vi innom bunnpris og kjøpte brus og godteri og gikk tilbake for å hente pizza'n og dra hjem igjen hos meg, og spise! etter mange timer med snakking, så for vi da ut og skulle på et sånn møte, der du kan treffe nye folk og gjøre mye morro, men det varte ikke lenge den stunden vi varte der, var ca der bare der 5min også gikk vi hjem igjen, men meste parten skulle nok dra.. så da gikk vi bare, så dro vi til meg igjen, så ble vi stående utenfor huset mitt og prate. så nå sitter jeg på stua oppe, så det var vel det jeg hadde og blogge om.

bilder vi tok på webcam:


oss tre , karina ville ikke være med btw!



PS : God helg folkens!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar