lørdag 7. mars 2009

Idag har jeg vært med mamma i byen.

Å så traff vi ane og moren hennes inne på bik bok, men jeg var på prøverommet og prøvde en lyselilla bluse som var så utrolig fin jeg forelsket meg i den heelt! så da jeg skulle vise mamma hvordan den så ut på meg, så var ane og moren hennes utenfor prøverommet og snakket med mamma, så da snakket jeg litt med ane da,siden dem var på bikbok, samtidelig som oss.

etter vi hadde vært på bikbok, så gikk vi på henne's sjokk det liksoom! også var vi inne på den nye butikken jeg og mamma var og kikket på klær, jeg prøvde en hvit bluse, som var jæævlig fin. Men jeg fikk ikke noe, kosta ca 300kr. men det er en måned igjen til bursdagen så nå må jeg gå å ønske meg det og det. og mamma kjøpte seg en rød utapåjakke på den nye butikken. jeg fikk ikke en jæva ting.. så nå sitter jeg på stua og ser korslaget med mamma. og venter bare på at læren vår skal synge på tv2. gleder meg! nå er det den andre pausen som nå går på tv nå, steike jeg hater reklame, reklame meg iræva, så takket være at det skal vær nyheter nå straks etter rekalmen, så må nok vente til læren og korert skal synge.. en god stund.. sjokk at læren og koret skal synge sist..

Men nå kommer vel ane til meg, så skal vel vi finne på noe så lenge til klokka er ellve, for da skal vi til kristian og møte dem andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar