søndag 8. mars 2009

Idag sov jeg ganske lenge, mamma kom og vekte meg klokka halv 1.
Jeg gikk opp en tur og satte meg på pcn en liten stund, så alt jeg spiste til forkost var en kiwi og en smahs sjokolade, og det var det liksom. så greide jeg og glemme igjen mobiln min ned på rommet mitt.. så det visste seg at ane hadde ringt meg og sendt meg en melding, men så kom hun på msn, og spurte om jeg vil være med henne ut og går tur..og det gjore jeg, vi skulle møtes to. så da stresset jeg litt, for jeg hadde ikke ordna meg en gang! så endelig var jeg ute av døra og begynte og gå mot ane. vi snakket i telf, helt vi så hverandre. Så vi gikk nedover i byen, så vi stakk innom burgern og kjøpte oss en sofis, jeg har nemelig ikke spist softis på lengee.. ( glemmte og ta bilde av isn vår) så gikk vi ved kaia og tok bildet av klippfisk kjærring, hahahaa! osv.. så gikk vi innom mix for å se kikke bare liksom.. Så jeg gikk jeg og ane til frida for å skulle vekke henne, da vi kom til henne, stod frida der med mårnkåpe , så da endte vi opp for å kikke på tv.. og prata litt. så stakk jeg og ane hjem.
så nå har jeg støvsuget rommet mitt, imens da jeg gjore det, gikk sangen all aaints - never ever på radio.. så senere skal jeg se himmelblå som begyner 19.30 gleder meg!













kaia


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar