mandag 23. mars 2009

Ja som jeg hadde trodd. så trodde det skulle bli en kjedelig dag dagen lang til kveld.
Men nei. heldigvis. gjore vi noe nyte ut av denne dagen. mamma og jeg for på futura en tur og jeg fikk en ny dongri buske, jeg vet kanskje det høres ut som jeg er litt bortkjemt men serr da. det var noe jeg trengte. du kan tro hva du vil men. uansett så jeg fant meg en endelig. inn på bik bok.også ikke minst trengte jeg par sko kjøpte meg hvite tøy sko. jeg trenger også sko. jeg har ikke fått nye sko på mange år og månder. seriøst. så var ikke så det mye mer, men gjennom hele den stunden jeg var på futura med mamma. så klarte jeg å ha mobiln min på lydløs.. som er litt plagsomt når jeg vet folk skal ha tak i meg. men jeg glemmer og ta den vekk fordi jeg har med meg mobiln min når jeg legger meg. og da er det så kjekkt at den er lydløs, og ikke minst når jeg er på skolen også. så glemmer jeg det lenger ut på dagen. jeg skal bli flinkere og huske på det. så, stod at jeg fikk en meld og et anrop fra ane. men i det samme da vi kjørte hjem. satt virkelig ane, karina og brutus (hund) der. så snillt. ventet på meg når jeg var borte. så fikk jeg penger også stakk jeg og ane inn på kiwi. haha jeg må bare si når jeg skulle betale og det var nok kø fra før. så skulle jeg betale iste. så klarte det herrens støgge penge maskina fucke seg opp. hun sa det hadde skjedd tideliger idag. men jeg bare smilte og lo. mens ane skulle kjøpe seg muffins. gikk jeg ut også kom ane ut, så klarte ane si det var jeg som fucka penge maskina, hah . men hun mente det på kødd.
også en sånn mann da som jeg tror jobber på kiwi. jeg trodde jeg må le. men stakkars jeg tror han er sånn syk i hodet. men ihvertfall. han spurte vennina mi om det var en hund hun hadde med seg. så sa hun ja. det er en gutt. hva heter han sa han mannen, karina svarte : brutus. han sa bruspulver? jeg lo. går det virkelig ant og høre feil. men så snakket han til meg og spurte heter han den brutus ? jeg sa: ja den heter brutus. også ikke minst før jeg glemmer det, så spurte han om kunne kjøpe brutus. karina bare: nei, hehe. imorra er vi virkelig tilbake til vanelig skoledag igjen, jeg sjekke btw uke plana for denne uka her. tideliger idag. det skuffet meg at det stod vi skulle ha en naturfags prøve på torsdag. som ikke det var nok prøver nå. men neida. ennda en. det skuffet meg. ååå! og ikke minst krl prøve neste uke. som om det ikke var nok prøver for oss.greit liksom bare gi oss mer, tenker ikke på at det er noen som er lei av prøver nå. men i hvertfall.

dongri bukse fra :bik bok
-hvite tøy sko fra: eurosko


fucka hånda mi ble litt dratt på bildet




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar