tirsdag 5. mai 2009

en perfekt dag med kjærstn

Denne dagen her har jeg gått og gledet meg til så lenge, fordi jeg skulle møte kjæresten min igjen, som jeg ikke møtte igår. jeg hadde ikke tid å møte han igår heller, uff, triist. Så idag møtte jeg kjæresten min etter jeg sluttet på skolen, han var egentelig ikke færdig på skolen, men han skulle følge meg et stykke, naw, han er så skjønn og jeg elsker han.! så ringte mobiln hans og kompisn ringte og sa de hadde fri, så da kunne han like godt bli med meg hjem, så han ble med meg hjem, også så vi på tv og var på rommet mitt og hørte på musikk og sånnt, også gikk vi opp og spiste noen brødskiver, da vi skulle spise og jeg pratet med min kjæreste så fikk jeg latter krampe, så jeg hadde vann i munnen også måtte jeg bare spytte ut vannet på kjøkkent gulvet, åherregud, hehe ! det ble jo fliring, hehe vi hadde latterkrampe, så skulle vi møte karina og arve og bli med dem på futura også, var vi ute en stund, også ble jeg med min hærligste kjæreste hjem, og var til halv 10. det var så koselig, jeg elsker han over alt. men nå savner jeg han så høyt, Men nå skal jeg bare legge meg, for jeg får se min kjærest i morra klokka to, etter skolen, så vil at denne kvelden skal gå fort forbi, så jeg får treffe kjæresten min, og få værdens herligste klem av han og alt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar