torsdag 14. mai 2009

en samtale mellom meg og roald (gårsdagen)

igår var Roald hos meg en stund. Og jeg hadde noe engelsk forbredelse som jeg måtte se på, og lese osv. ( jævlig stress) og ikke minst gaaaaanske kjedelig stoff. Men i hvertfall jeg må innrømme det ble ikke så mye fokus på akuratt det jeg skulle gjøre, hehee! Men Roald hjalp meg litt da. naw han er så søt^^ Så vi greide og gjennom gå det litt sammen. Men vi hørte på musikk i fra youtube, også klarte jeg og finne en sang som jeg synes er fin. Også ble samtalen mellom meg og roald slik

Anna sier : æ syns den e fin. æ hørt på den, de gangene før vi ble sammen og da vi pleide og snakke sammen på msn også og æ venta på at du skulle komme på msn osv. blabla

Roald sier: den e ikkje hælit min smak, Den sug rompeball !

jeg fikk så helvettes lattis.

HAHA!

1 kommentar: