søndag 10. mai 2009

en søndag med kjærstn og venner


Jeg liker ikke søndager for det er alltid skole dagen etter, men det er ikke det denne helgen for jeg har fri imorra da i fra den støgge skolen, pågrunn av engelsk eksamen på fredagen som kommer, og det passer fint med fri. jeg trenger faktisk fri. da for jeg noe ut av selveste dagen hjemme.så dette blir en så utrolig koselig kveld, klokka halv sju skal jeg og Roald ned til ei vennine av meg og se film sammen med hun og kjæresten hennes også kommer vel det flere folk, men så skal jeg og Roald møte bestevennen til roald, som ikke vet hvor frida bor, så derfor skal vi gå å møte han, men han kommer ikke før halv åtte. men det er jo okei.så skal vi hele bønsen = gjengen til hos frida og se film, også snakke osv. dette blir en knall søndag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar