fredag 5. juni 2009

er det så jævlig vanskelig og forstå det ?

Åherregud, nå er jo det helt andre meninger med mamma om overnatting, sånn putselig....
mamma sa nei til at kjærstn min kan overnatte til meg i morra.hvafaen er problemet! Han var jo med oss på hytta en langhelg. og da var det jo helt greit for mamma. Og sist helg ellerns. Så var det ikke noe problem for mamma at jeg kunne overnatte hos kjæresten min, Men nå har hun skifta meningen sin og for hørt seg om overnatting m kjærsten. Så måtte hun bare hun få den meningen som den andre mødrer har, herregud. ha din egen mening for svartehelvette. !!
Hva er forskjellen på at ikke min kjæreste kan overnatte, enn at han var med meg på hytta liksom... og jeg overnattet til han. mens ikke hjem til meg ? NEEIDA.
klarte og skuffe meg, virkelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar