torsdag 25. juni 2009

min planer iår - 3 days again

Jeg har som sagt ikke fortellt dere helt direkte hvordan sommern min blir år, siden sommern 08 var det helt anderledes enn sommern iår. Da jeg hadde ikke mye og gjøre etter sydentur, reise på hytta, osv. Verken ingen kjæreste heller. Men nå er det slikt at denne sommern blir heldt anderledes og ennda mer perfekt. Nå er jo liksom sommer her, med to hele månder som vi skal nyte. Jeg skal nå om tre dager reise til tyrkia sammen med familien min og søskenbarn, tante og onkel. altså Pegasus World. kan jo kalle det luksus iaf. mer enn der vi var i fjord, som kan kalles mindre luksus, men ok plass fordi. Men som sagt 3 dager igjen, før avresie, Og er noe som jeg vil gru meg aller mest til i denne sommern og som blir den eneste feil, er at jeg må reise bort i fra kjæresten min. Og jeg vil savne han bare faaen.. to uker uten han. blir egentelig altfor lenge for meg, og han.. men hvor deilig skal ikke det blir å se hverandre igjen etter to ukers i sydeen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar