lørdag 20. juni 2009

slå seg løs før sommerpartyet

I går etter noen timer på badet for å fikse oss til partyet, så var det slikt at jeg og kjæresten ikke hadde noen vors og gå til. Så derfor besteme vi oss for å drikke på allanegen så like greit. og der satt vi, Frida og Henrik joine oss å drikke før vi skulle i braathallen da. og vi flyttet oss til en plass ut i vandamann.. Og koste oss med å drikke og drikke og atter drikke rusbrus, øl og litt spirt og herregud jeg og frida måtte bare finne et sted og tisse. tisse i en skau. også dro vi til braathallen og jeg merka jeg mista ørdeobbene jeg fikk av min kjære, det var skuffenes. men vi kom oss inn til slutt og fikk danset og slikt. men så ble min kjære spysjuk.. og måtte dra oss inn på doet for de som er henikeppa,! Så gikk vi bare ut og begynte og ta slutte på kvelden, vi ringte ane og dem om de kunne komme bort til også. og så måtte kjæresten min hjem. noe jeg ikke ville at han skulle gjøre, fordi han bor så langt unna. Men det ble til et styr.. * skjemes* .. så venninne mine måtte altså hjelpe meg hjem. og det var det.


* bilder kommer senere*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar