mandag 1. juni 2009

øvelsekjøre & filmen om meg

Jeg må bruke ca halve dagen for å vente på kjærstn min skal komme, uflaks at det er helligdag, og første bussen går ikke før halv fire!.. Men somjeg skal i dag øvelsekjøre et tur igjen. for andre gangen. å denne gang skal kjæresten min sitte på med meg, jeg må da vise hvor flink jeg er liksom. Neida så er jeg egentelig ikke så flink med å kjøre bil ennda. men det ble mye likere etter da jeg kræsjet for første gang jeg skulle ut med pappa og øvelsekjøre. men etterhvert visste deg seg at det ble likere. Så jeg må nok bare øve og øve for det gjør mester! jeg har ennda to år på å lære meg å kjøre! men i hvertfall. etter når jeg har kjørt noen ganger, så skal jeg og kjærstn min hjem til meg også se en video om livhistorien min. for håpe det funker og see!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar