mandag 13. juli 2009

Da er jeg hjemme igjen ifra syden

Nok en gang har jeg klart meg uten kjærsten min i to hele fuckings lange uker, som sagt jeg har vært i i tyrkia / pegasos world, med all incluisve og greier,noe som ganske hærlig, masse kos, is, bade, sole, shoppe, osv.ikke minst tok vi hamam som er spa bare at det heter det på tyrkisk.. noe som var fantastisk deilig. og vi har hele hamam settet,og greier! egen hamam blir det nå, her i huset,men ja, jeg har greid som sagt å koset meg, siste uken fikk vi den overaskelsen med at flere av søskenbarna mine og tante,og onkel, kom sånn putselig til oss ned på stranda, jeg bare: wtf. ser jeg feil nå, eller er det serr nå? hvordan har de greid å komme hit?. ja hvordan det tro, jeg avsløre det, dem hadde hold den hemmeligheten siden påska, dem skulle overaske oss, så to dager sammen med dem ble også kos! Så igår var det flyet hjem, vente på kofferten min,og biltur hjem, og ikke minst vente til ferga som går til molde,og direkte hjem, Så idag stod jeg ganske opp så tidelig. flotte saker! nå idag blir det vel i byn med noen av vennene mine,også kjærsten resten av tiden idag.! jippiii. gansje godt å være hjemme igjen, synes jeg, å få se igjen venner og møte kjærstn min igjen. som jeg har savnet mens jeg var har vært borte i to uker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar