lørdag 25. juli 2009

hjem, middag, kjæresteri, ny senga!

Til idag har vi vært på oppdal siden Mandagen, og jeg er blit ganske rimelig forbanna lei og være på fjellet, Også ikke minst de " fantastiske turen vi går " som jeg vil heller kalle det for , drit turer, Særlig idag, måtte vi selvfølgelig gå en tur.. fordi vi skulle reise en dag tidelig, for jeg vile hjeem, og vil vær med kjæresten min! så mamma og pappa godta at vi dro idag, jippi for meg. surt for dem! nå er det på tide at jeg får gjøre noe jeg også! for eks. være med værdensbeste gutt, som jeg skal idag. etter han er færdig på jobb. Som sagt, mamma og pappa har nok bestemt av i skal ha reker til middag, det er jo greit nok. Så kom zita ( katte) vår hoppet på kjøkkenbenket og tok med seg en reke og skulle til og spise! det er det som er middagen vår, men jeg skjønner at zita blir så glad da, får hun kjenner lukten av reker og da vil hun også smake, men jeg måtte bare renske den reken zita hadde tatt, også fikk hun bare ta den, stakars zita, de rekene er ikke ment til deg! sånn er det bare, Ja. haha, Så gjett hvem som har fått seg ny fantastisk deilig seng ifra IKEA ?Jo, det har nemelig jeg. 120bredes <3 omg, jeg gleder meg til å sove i den inatt sammen med kjærstn, for han skal overnatte til meg ikveld. vi skal glede oss!

ps: tar bildet av den etterpå : ) kommer en gang idag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar