mandag 27. juli 2009

Roald ble hekta på ostepopp!


klarte å knipse et bildet av den storfornøyde ostepopp kongen)
Etter mange timer på senteret, bestemte vi oss for å kjøpe oste popp og den grønne iste og to småe sjokolader, Så ja! nå har vi sittet her og spiser oss " feit " på det. og koser oss med sanger i fra spotify, en bra musikk program, enn å søke opp på youtube... ! Ja så nå ble Roald hekta på ostepopp, men nå er han nok blitt lei av å spise, etter han har stappet i seg fem- seks håndfulle.
Nå hadde han nettopp vasket seg, for han liker ikke lukten av ostepopp. og vasket hele seg med vann. HAHA! så satt jeg her nå og bare blogget for meg selv i fred og ro med den jalla musikken..som jeg tror roald liker den jeg ! hha:D jeg kan se for meg han liker den , jalla contery sangen her, som høres ut som mer direkte same sang, og full joik! (joikng) men så kom Roald og bare tok på ryggen min og sa: BØØØØH! jeg bare: wooæ!!!! men akuratt nå er roald ved siden av meg og klapper på magen sin og er storfornøyd for han fått i seg ostepopp! Roald ser på mens jeg blogger og han sier: Kjempefornøyd!! og himmler med øyene! MENS JEG LER ! MOHAHAA

jeg hadde tenkt å si dette var bare et lol innlegg mens lille slappfisen rolad som ligger i den fantastiske røde sofan vår, sier bare sånn helt random, Roald sier: Det hette Agurkinnlegg,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar