lørdag 1. august 2009

tre månder siden - ekte forelskelse


idag er det akuratt tre månder siden jeg møtte kjæresten min for før første gang på Navlen! Jeg husker jeg var sikkelig nervøs, jeg visste ikke ordet av meg hva jeg skulle gjøre,men mine venniner var der heldigvis,! jeg husker da jeg fikk øye på han, han gikk bortover til meg sammen med en kompis, og så sa han: hei Anna! kossn går det? også gav meg han den herlige klemmen, jeg husker jeg kikket på han ganske ofte og han kikket på ganske ofte på meg også, det var den kvelden jeg virkelig følte ekte forelskelse for første gang i mitt liv, det var virkelig fantastisk, det var så koselig da han kom bort og satte seg ved siden av meg i en sofa, vi to i en sofa alene, mens venninene mine satt ved en sofa ved siden av oss. Jeg husket vi snakket om musikken, fritid,skole osv. det var så kjekkt å prate med han.. det var som en glede inn i meg da, Han spanderte en brus på meg, det var så utrolig søtt! og så gikk tiden,ogå han og kompisn gikk.. så etterhvert dro jeg og venninne mine også ut fra Navlen gikk på hydro og kjøpte godteri og brus,også for vi hjem hos meg og pratet og spiste og koste oss,helt til vi fikk ideen med å spørre Roald om vi skulle møtes en dag! jeg håpet på at han sa; ja! og vi var sikkelig hypre og ventet svar i fra Roald, og putselig så skrev han : ja, selvfølgelg, vil dere se film sammen med oss? vi sa ja,og de spurte om filmkvelden kunne være hos meg, og det jo selvfølgelig greit. !! så der satt vi og se fatso, som de hadde leid, jeg husker jeg tenkte hvordan det kommer til å bli nå, og jeg satt ved siden av han i sofaen. etter filmen var slutt, ble det sent og de dro, jeg hadde fått 3 klemmer på denne kvelden, ikke værst liksom ,jeg husker han kysset meg på kinnet. også hade ! jeg tenkte over da han kysset meg i på kinnet, jeg snakket med han på msn da han kom hjem og logget på seg, da var det da han også ble forelsket i meg , spurte om bildet av meg også, sangen som minte om meg, fornda -sommar. Det var den gangn jeg ble forelsket, og fant kjærlighetn like rett etter neste dag, 2mai.09. da ble vi sammen.

1 kommentar: