torsdag 27. august 2009

Noen har en kosekveld før helga kommer!

Nå sitter jeg og min værdensbeste kjæreste på stua oppe og høre på sangen The game Lil Wayne - my life, og stapper i oss totrilla, kanske gullrøtter, og små tomater, naam! Vi kan vel det med å være sunn! ikke bare godteri...! eller hva!? kjæresten min skal overnatte, og endelig vi skal gå sammen til skolen sammen, også etter skoledagen i morgen er det HELG! omg.. jeg gleeder meg så gale til helga !!<33 nå skal vi vel bare fortsatte og putte ting i munnen vår, hahaa! Jeg liker å spise noe godt og ta det før, sikkelige helgeen kommer og da det blir mer og stappe i seg mer.

om noen vill vite hva vi koser oss så skal dere få følegende " menyen her "
1. babygullrøtter
2.holiday dip
3. bedit tomater
4. totrilla chips.

lett og godt, kos deg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar