torsdag 10. september 2009

Dette skjer hver gang når du er borte i fra meg....!


(dere ser virkelig hvor fint vi har det sammen, bare se da på bildet)

Hver gang jeg ikke er sammen med kjæresten! så blir oftes de dagene ganske så triste,tome....ikke minst ganske så ensomt i mange timer i strekk.. Selv om jeg ikke kan sitte her og forlange at hver gang, aboslutt hver gang at han skal komme til meg. og at jeg skal nekte på han ikke for lov å bli med på fotball eks. Det går ikke, selv om vi har det supert sammen når vi er sammen ellers, men det er bare såå utrolig uvant å ikke ha han her ved siden av meg liksom. og dagene er ikke helt samme heller, men innerst inne kan jeg også være positiv med at det også er ganske fint med en stund for seg selv også. Men aller best er nå jeg er med kjæresten min så klart, det finnes ikke bedere enn det! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar