onsdag 30. september 2009

Fotball er ikke helt meg ?

Nå sitter jeg her med kjæresten min og ser på fotball altså manu vs wolfsburg vi har sittet og sett fotball i 40 min.ingen har søren meg skåret, surt det. men vi begge håper manu vinner hele fotballshiten. selv om jeg kan lite om fotball. jeg som vill helst ha sett x-factor som er ennda bedere enn dryg fotballkamp på tv eller hva? men jeg kan ikke alltid vå viljen min heller. noen gang må jo kjæresten min også få viljen sin.
slik er det å se på fotball :
Roald sier : FAEN DA NESTEN MÅL!
Anna: åh,herregud da roald!
Roald : FAAEN ! (etter noe minutter )
Anna: * ser på tv selv også roper jeg selv deretter : faen! *
Roald : tar hånden sin i ansiket og sier : åh, førsteomgange er ferdig no, det er pause og deretter nynner for seg selv. ette reklamen. haha
Anna: ler
Roald : Ler ikke, er dritsur, tulla!
Anna sier: kau' sir ?
Roald sier : æ vet ikke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar