onsdag 16. september 2009

jeg forstår ikke lengere, hva er galt !?

Jeg hater når det krangling mellom meg og Mamma, jeg blir mer og mer deppa når hun også skal kjefte på meg/ være sur mot meg tilbake. Da klarer jeg virkelig ikke mere, det er som jeg har lyst bort. Jeg forstår ikke hvorfor ikke min kjæreste har lov å overnatte til meg i skoledager. jeg fatter det ikke! Selv om vi har gjort det mange ganger før,også putselig en grunn til det. en dårlig grunn for å ikke overnatte, sier jeg bare, heller ikke lov å bli igjen hjemme mens familien min drar på hytta ? Mamma sa jeg ikke fikk lov til å være hjemme ifra hyttta.
Hva er det nå! er alt gaalt

3 kommentarer:

  1. Hun har nok funnet ut at du drikker ;p

    SvarSlett
  2. Ane:
    Som du, Karina og AE HELE tiden skal angripe og kritisere Anna for å ha drukket alkohol!
    Dere snakker om noe dere ikke vet noe om, og hver bidige gang vi møter på dere må dere starte med å klage om det ene eller det andre.
    For det første er det ikke sånn at det har skjedd ofte.
    Dessuten har vært sammen med sine nærmeste og bare kost seg.
    Slutt å snakk om noe dere ikke vet noe om!
    EKSTREMT irriterende.

    SvarSlett