søndag 13. september 2009

lang morgen og " sen og sunn forkost"


Hele poenget var at jeg skulle overnatte til Roald igårnatt til idag. Men siden jeg fikk mens igår, så gidde vi blaffen og bestemte oss for å være her til meg siste kvelden, det var så likegreit! Men igår ble vi bed ut av noen venner av oss, jeg og Road gikk i 10tiden helt til norlandet..jeg må si jeg er ganske imponert av å gå på en lørdagskved, den tiden har vi sikkert såtte foran tv og slampa. ,Men igår skulle vi til noen vennina mi og kjæresten henens og drikke, vi gadd ikke å ta 11bussen og var fornuftig å gå istede! så hadde vi kommt frem og da begynte. Kl var ikke før før 2, før vi kom hjem!
Idag har vi sett to filmer, tatt av kvinnen og linas kvelsbok. og frokosten idag besto av kebab inn på favoritt gikk og spiste der. kl var ikke før halv tre før vi fikk oss i mat. Ellers har vi hadd en slappav dag, Nå er jeg inn på dale, og skal være her helt til mamma.. kommer og henter meg ;- )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar