tirsdag 22. september 2009

vidregående blir aldri det samme som det var på ungdomskolen, der jeg hadde alt


( beste skoleåret noen gang, savner dere allle)

Nå har jeg gått på vidregående en liten god stund.
Jeg merker og føler at vidregående kommer aldri til å bli det det samme som, som var på ungdomskolen,der jeg hadde bestevennine mine og egentelig alt, og da snakker jeg om det var ikke noe som manglet der og da. Det er så nytt for meg nå, med nye venner, som jeg ikke er sammen med på ellers på fritiden bare på skolen. Der er ikke slik at jeg skal kalge på Vg. Men føler bare at jeg savner en god del hvordan det var på ungdomskolen, enn nå. er mye jeg skulle ønske for at det skulle bli nesten lik som den gang jeg haddde det på ungdomskolen.

ingenting blir det samme som ungdomskolen.
alt er så forandret, og nytt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar