lørdag 24. oktober 2009

kjekkt å vite

SPØRSMÅL FRA NETTBY ;

Er du forelska ?
ja, forelsket i værdens beste gutt.

Vet han det?
klart det

vil du ha en kjæreste ?
jeg har kjæreste så ingen problem

Er du lei deg ?
neei

Har du kysset en gutt ?
Ja..

Er du uvenn med noen nå?
nei

Er det noen som betyr mye for deg akkurat nå ?
kjæresten min betyr utrolig my for mæ <3

Angre du på noe ?
anger på my

Savner du noen nå ?
kjæresten min, når han er boort

Har du lyst til å ta selvmord?
hørt mer teitere spm enn det ? så klart ikke.

Rømt hjemmefra?
haa, nei

Vet du om værdens fineste jente ?
haha, fineste jente? jeg sier bare ingen er perfekt så.

Hvor ble du født ?
kina, kom hit i kr.sund da æ var tre år ca.

Hva vil du hete ?
i dont know. anna mathilde ?

Vil du gifte deg ?
ja, seff.. men det er lenge til

Har du en kjæreste ?
ja, og snart har vi vært sammen i seks månder <3

Hvor mange søsken har du ?
1. før hadde jeg ønsket meg en lillebror også.

Hvordan farge er det på huset du bor i ?
Hvit, hvit

Liker du meldinger ?
yepp, kjekkt å fåå d

Har du likt noen du ikke kjenner ?
mhm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar