mandag 9. november 2009

av og til vil jeg bare GI OPP ALT


jeg var ferdig med å fikse meg, og skifte til Natulius. Jeg var egentelig på vei til å ringe pappa om å be han kjøre meg. Ellers hadde ikke jeg kommet direkte, bare fordi pappa og mamma måtte dra i fem tiden da for å bestille noen møbler til jul, JADA. lang tid de bruker på det. men pappa har sikkert giddet å kjøre meg på trening. Men av og til er det nok! kjenner jeg. SÅ BRA! jeg fant ikke nautilus korte som koster 3oookr det er jo bra det skal koste så dyrt! NEI, det er så jævlig unøvendig for et papir kort og itilegg at det navnet mitt står feil også. Herregud. hva skal jeg gjøre nå da ? jeg har jo let etter det i hele huset. JA SÅ FÅR JEG BARE LETE MER... om jeg har mistet det hva i helsikes skal jeg gjøre da?

Imorgen har vi fremføring ååå, som jeg i helsikes gleder meg. NOOOT!
jeg skjønner ikke vitsen med å fremføre om en jævla kunstner, jeg har om den odd nedrum gubben. ÅåÅ så mye jeg vet om han, ja-aa for jeg kan jo alt om han da, eller neeeei. Ågud, jeg har så jævlig lyst å drite i den leksa der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar