fredag 6. november 2009

idag skal jeg til roald min + at i morgen må jeg ta vaksinen som aller sier at vi må ta

Igår skulle jeg ikke møte rolad pågrunn av at vi har vært mange dager sammen på rad. Joda det er godt med en slapp av dag også. Men best når jeg er med roald for da er alt liksom så bra ialle for meg. Ja så idag skal jeg møte han jippiii! han har en overaskelse til meg igjen! søt han er, lure på hva det er er, men det får jeg vite senere. jeeeeyho! ja, så over til i morgen. Jeg er kanskje den som ikke bør få svineinfluensaen siden jeg er også er i risikogruppen, så jeg må ta den i morgen. Mamma vil ikke at jeg skal bli arvorlig syk, så da må jeg bare ta den jeg også som alle andre. Ja for jeg har nemelig astma, for dere som ikke visste det.


fler som skal ta vaksina ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar