tirsdag 3. november 2009

Jeg vissste det ikke før idag, at onkel har hjerteinfarkt

Etter en lang og slitsom dag på skolen begynte mamma å lage middag. Jeg var sulten.

Etter vi hadde snakket om at pappa var på vei til verdalen, fordi gammeltanta til pappa har dødd og skal i begravelse. Så spurte jeg hvorfor det bare er pappa som er med på slike ting, men så feiler det jo alle noe, for det første er tante Wenche plaget med ryggen. For det andre fikk jeg vite at onkelen min har fått hjerteinfark som skjedde tydeligvis i går. Uff, så forferdelig. Alt jeg håper er at han overlever, som han sansynligvis vil gjøre fordi han er egentelig for ung til å få det enda, men pappa ringte mamma og sa at han har blitt sendt til tr.heim. Jeg får håpe på det beste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar