onsdag 10. februar 2010

kjæresten min fant seg godt til rette i min seng, etter en god middag

Nå er min søte kjæreste her, spist middag har vi gjort. Etter det fant vi sengen min, og kjæresten min fant seg godt til rette, etter jeg og han små pratet litt, sovnet han i med det samme. Null svar og få, kjempekjipt tenkte jeg... ja, det er vel kjipt. Jeg er liksom ikke trøtt. Men det var han. Så nå sover han godt i min seng, mens jeg gikk opp for å hente pc. for å gjøre noe på imellom tiden. hva ellers skal jeg gjøre!? nei si deeet. ihvertfall jeg satt på alarm til seks. da får han ikke sove mer. da er det tid for en varm og deilig dusj. Skal bli så godt!men er ikke så lenge igjen nå. kl er snart ti på seks da er det opp. Så etter en dusj, skal vi ned på kiwi. sjokk deet. men jeg som er så heldig som har roald. har nå fått penger på kortet, grattis sier jeg da. Han har faktisk hadd lite penger i det siste nå. det var jamen meg på tide. Nå skal jeg få det jeg vil og mase på det jeg vil. HAHA. neida. Stakkars... Jeg skal ikke det. men ihvertfall, jeg har værdens beste kjæreste.

så vel, en slamp dag blir dette. men siden han sover i disse siste min sine så kan vi nok slenge inn et bilde av min kjære. Jeg har et søt bilde av han når han er i min seng.aahw det er så søtt;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar