mandag 15. februar 2010

MIN



02.05.09 Da vi ble sammen.
Noe av det fantastiske som har skjedd i hele livet mitt.
jeg husker første kysset, det var virkelig helt spesielt, ikke minst det var sjukt deilig. NyTe følelsen av å være forelsket i den gutten. Jeg ble vel forelsket litt før 1mai09. om jeg husker riktig. Jeg følte ekte forelskese for første gang i mitt liv, og ikke minst mitt livs store kjærlighet som var til å sant å vær ekte. Men det er så utrolig å tenke på at jeg og han har vært sammen nå i ni månder, dagene og ukene går så utrolig fort. Allerede har jeg opplevd det fineste med han i livet mitt og det blir flere fine ting vi skal oppeleve sammen både nå og senere i livet vårt, alle de tidene jeg er med meg på dagene gjør meg så utrolig glad! At det ikke er måte på. Men herregud, jeg må virkelig være den heldigste jenta i hele værden for at jeg fikk den perfekte kjæresten som deg. du har virkelig utseende og sjarmen som skal være til for at en kjæreste alle drømmer om. Det er så unikt å tenke på at jeg skulle klare å finne drømmeguttn min. Men så sant så greide jeg det til slutt. Jeg greier ikke tanken om det ikke ble oss to,da hadde jeg angret, det var du som gjor slik at jeg forelsket meg i deg. du har virkelig det finest smilet som smitter. Åh, du er så utrolig fantastisk!! hakke ord for deg. Men uansett hva som skjer, skal jeg og du være sammen i all evighet til livet vårt er slutt.
Jeg elsker deg så ekstremt høyt, og du er verdt alt.
JEG ELSKER DEG FOR ALLTID<3

PS: Hold dere unna jenter, han er MIN! : ) €

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar