torsdag 17. juni 2010

dette blir nok en intressant kveld på meg

Her sitter jeg da, våken og kl er allerede et minutter over 12. På denne tiden har jeg kommet meg iseng og skal sove, eller har sovnet. Men ikveld må jeg vel sitte oppe en stund, pågrunn av kjærstn min er på avsluttnigsfest for klassen, også er han langt inne på frei og alt... jeg fikk meld av han isted og han skrev jeg kommer til deg kanskje!<3 Og jeg har svart han, sendte han to meldinger, og jeg har ventet en liten stund nå....dæven og han har ikke svart meg... Nå må jeg bruke på tiden på å vente og vente, til han svare meg til slutt..

Jeg er ihvertfall snill kjæreste, som venter på han sent på natt om han i hele tatt kommer!
i morgen vil jeg se ut som en trøtting for fullt.... og jeg må gni meg inn i sminken for å skjule det.

HVA BLIR DENNE KVELDEN TIL?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar