søndag 27. juni 2010

å kjede seg så jævlig skulle ikke vært lov

Å som jeg kjeder meg til døde, det har jeg gjort i ca to dager nå på rad. Jeg skulle jo egentelig trene med en vennine men det ser ikke ut som hun rekker det vel og merke. Så det ble jo trun off. Så jeg må vel småtrene og gjøre flere øvelser hjemme idag, en gang. Åherregud! Jeg får ikke sagt det hvor mye jeg kjeder meg nå til tider, også på en sommerferie da, det sjokker meg litt. Sommerferie er jo den tiden der man gjør noe hele tiden, forventer jeg, være med venner opptatt alle dagene, være med kjærstn, og sydentur ikke minst i vente, og ting. Men hva ser jeg.. Sitter hjemme og kjeder livet av meg, og jeg lure på skal det fortsette slik i to uker til!? Så vet ikke jeg hva jeg gjør. Snakk om å ha et liv i sommerferien da, jaa! næt!

Å føle meg singel i to og en halv uke er passe drøyt. For jeg jo ikke det. heehee (a).....
Men nå føler jeg er innestengt hjemme, og nyter ingeting av det som skjer i hverdag på en somemrferie.

take me awaay!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar