søndag 13. juni 2010

Jeg savner


Tiden å være nyforelsket
Åh, jeg savner å være nyforelsket og kjenne den fine følelsene og være glad hverdag og lykken var inn i meg hele tiden, pågrunn av at jeg visste godt at for hver gang jeg var nerme kjæresten min som jeg var forelsket i, var virkelig den rette for meg, og det vil han for alltid være, og når han kysser meg blir jeg helt varm og jeg kan ikke ord og beskrive hva som helst, det må oppleves, men det er bare jeg som kan. Og uten kranglig og styr, som oppstår opp og ned mellom oss. Alt vi brydde oss om var hverandre og som var viktig for hverandre var oss, to, bare oss.... og at vi elsker hverandre
Men selv om det er forandret seg får jeg nesten ikke det like følelsene lenger, når det er går veldig mye opp ned med oss, når det gjelder ting som vi ikke er enig ting i sammen, men uansett...... Jeg savner det, og uansett hvor mye det vil skje med oss, vil jeg at det skal allitd være oss to for livet ut, det er ingen andre jeg kan ønske å dele livet med mer enn deg, Vi må bare prøve, og prøve , never give up, eventually it will be nice again, I promise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar