onsdag 7. juli 2010

kan ikke beskrives men det var det beste

Etter å ha savnet kjæresten min som har vært borte mange dager, men han hadde egentelig 5 dager igjen før han skulle hjem som sagt. Men jeg viste ingen anelse at igår fikk jeg den overaskelsen som jeg ikke kan beskrive men som var det beste! At den dagen igår, hadde jeg ingen anelse hva som skjedde ut på dagen liksom, jeg var alene og visste ikke noe. Helt til pappa sa jeg skulle gå ned, jeg tenkte bare: " åh, det er sikkert bare søster mi som skal spørre meg om noe..." også spurte jeg! Hvorfor? Så svarte bare pappa gå ned nå. Jeg bare okeida.... å i det likefør jeg skulle til og gå ned. Så jeg at det var kjæresten min som kom, jeg skjønnte ikke først hva han gjorde her nå, så tidelig, men herregud så utroolig deilig det var å se han igjen, klemme og kyssene, og lukten av han.. Som jeg hadde virkelig savnet, men åherregud det var det beste, jeg ble så varm at jeg måtte gå ut på verandaen liten tur, jeg var så glad at jeg kunne ha knekkt sammen, men jeg kunne ikke tro det helt først, det var så uvirkelig,men alt i dette var jo en virklighet, heldigvis, Omg! jeg er så glad nå!

ps: det var så vidt jeg greide å vente i en uke til nesten på han... but i loveyooou !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar