onsdag 4. august 2010

Sommerskole i matematikk

Min nedtur i sommer er nå begynt og det vil si at jeg våkner opp sju eller litt over. Jeg går på sommerskole i matematikk. For å få greie og stått i matte en gang for alle. Jeg har to dager igjen på den helvettes sommerskolen.. Og er så jævlig glad for det. Jeg liker ikke tanken på skole midt i min egen sommerferie. Så på fredag kommer den helvettes dagen for da skal jeg avslutte med en eksamen. SKUFF! jeg har ikke troa på meg selv, ingen forventinger ellernoe som helst. Det vil vel gå til helvette uten like. Så må jeg sikkert leve med 1'er i mattte resten av mitt liv. FINT LIV !... greit, jeg håper de gir meg en minst en 2'er det kan jo ikke være så vanskelig å gi meg en liten 2'er. Som sagt to dager igjen og min siste gang med matematikk for alltid. OGSÅ kan jeg hate matte så mye jeg vil! får jeg har ikke matte neste år:-))) heldig!?

PS: JEG GJØR DET IKKE FOR JEG HAR LYST, MEN AT JEG MÅ OG HAR MIN SISTE SJANGSE!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar