mandag 4. april 2011

Jeg er ikke helt meg selv igjen...

skulle ønske jeg hadde slike dager slik som det er på bildet, nyforelsket, og bare møtes uansett, og ofte, og det var fine tider, savn.... ;/ Føler bare at negative av meg er kommet tilbake, slik som jeg hadde det for en stund siden da jeg blogget om det. Det med dårlige humøret mitt er kommet tilbake og det skjer ofte for tiden, uansett hvem jeg nesten er sammen med, og la det gå ut over dem... Og jeg føler det blir galt av meg la det gå ut dem jeg er sammen med, selv om jeg ikke mener det, så blir det bare sånn.... Jeg er rett og slett sliten.....utrolig sliten av alt, føler bare stress, og deppet, og alt jeg gjør greie jeg å ødelegge hele... selv om om det har vært en fin dag, for eks... Ahh! Jeg er så lei av å ha det slik, rålei! Jeg skjønner ikke slev hvorfor jeg blir slik i det hele tatt.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar