fredag 15. april 2011

redusert






Våknet ca halv tolv tiden idag.. følte at alkoholen var i kroppen fortsatt og jeg var helt redusert.. etter vors hos meg og russedåpen som var igår.
Så litt tv og litt sånn, før jeg dusjet og ordnet meg, så jeg gikk jeg ut for å møte kjæresten min, siden han var i byen og hadde vært til tannlegen. Så gikk vi innom reisebyrået for å sjekke priser til london, jeg og kjæresten min har bestemt oss til og dra til london i en uke bare vi to.
Etter det gikk vi til opptikkern for kjærestn min skulle ha linser til påsken og slikt...
Så gikk vi til burger king og kjøpte burger og chips tok med oss det hjem til meg også spise og kose oss.. det var syk godt å få i seg slik mat, og brus! Etter det gikk vi ned på rommet og slappet av til før kjæresten måtte dra hjem igjen og sånnt. Men han kommer tilbake ikveld da, for han skal bli med oss på hytta, vi drar morgentidlig.
Fortsatt redusert og trøtt ;o)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar