lørdag 7. mai 2011

Lørdag

(gammelt bildet)
Igår var jeg og kjæresten min og en kompis av han og noen venner av meg på vors, før vi dro på skummparty på mocca igår.. det var helt villt! og jeg angrer ikke et sek på dette. Synes virkelig det var virkelig verdt det, og kjæresten min kjøpe to drinker, som jeg og han delte på. Etter festen ble over så fikk vi sitte på med noen hjem, og jeg var helt våt og ferdig da vi kom hjem, så tok vi kvelden og la oss i sengen, og bare koste oss og hørte på musikk til vi sovnet.
Idag:
Kjæresten har senvakt på jobb, og jeg har idag tenkt og ta livet med ro, for å si det sånn.Gleder meg til god middag, og slappeav, også senere skal jeg fikse meg litt, og pakke og dra innover til kjæresten min ikveld, etter han er ferdig på jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar