søndag 12. juni 2011

liten oppdatering!

Hei! Jeg har ikke blogget så mye i det siste.. pågrunn av praksis og eksamen som gikk rett til helvette, men nok om det. På fredag dro jeg og kjærsten min på hjemkomfest, og dagen etter skulle jeg på bursdag til Karina, som ble 18år! overnattingsbursdag, koste oss med musikk, dansing og alkohol! Litt senere på kvelden kom det en del folk ja, så kom kjæresten og en kompis av han ditt også, pratet og pratet med alle folka igrunn ;p
Ellers ble jeg med kjæresten hjem og vi ble kjørt hjem av kompisen til kjæresten min da.
Så laga vi oss nattmat for jeg var sulten! SÅ litt tv, så tok vi natta! Eller kanskje ikke natta... La oss ikke før kl var 6-7 tiden om morningen:-) Såja. Nå skal vi snart se film jeg og kjæresten min, gleder meg:-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar