fredag 13. februar 2009

fredag .13

Til dere som er intressert i å vite hvilket fag jeg kom opp i,
så kom jeg opp i noooorsk, men det er greit nok så lenge til jeg ikke for en oppgave om sa helvettes dødskjedelige forfatterne, og fotellinger om tilbake i tiden, for å ta en eksempel. Hvem i helvette orker å få oppgave om ivar aasen ? sånne oppgaver er så in my ass.

så for håpe det ikke blir sånn kjedelige støgge oppgaver som har skjedd for milliader år siden, fysøren! det eer så ork!





Har vært på futuraa med pappa, siden pappa skulle kjøpe seg slaloom, steike det tok tid.
Også ble det endelig alpinbriller til meg, så jeg håper vi drar til oppdal neste helg!


For å ikke glemme det, så er ikke fredag den 13 februar en vanelig dag, det er ulykkesdagen.
for å si det sånn har ikke jeg ennda opplevd noe galt i dag.

Har du kanskje idag opplevd noe på ulykkesdagen ?

1 kommentar: