torsdag 12. februar 2009

torsdag

Helvette heller, så sletta jeg det første innlegget og greier " så fantastisk".

Nå er det så ork å skrive opp alt igjen. Så jeg bare skriver bare punktevis hva dagen min har gått ut på idag:
- Aktivitetsdag- skjæså

- Gjør færdig den helvettes dødskjedelige lange rlelang leksa.
- ellers gjore jeg ikke så mye, helt til jeg fikk jeg melding der det stod: Dra deg til krsitian øyeblikkelig! som var ifra ane.
- Så møtte jeg kristian,ane og karina på kiwi halv sju.
- var hos kristian en stund, så dro vi hjem.

Hvilket fag kommer jeg opp i ?

svaret få du nok vite i morgen.Men bare så dere er klar over så er det to fag jeg nekter og komme opp i, og det er matte og engelsk! om jeg skulle komme opp i noen av di to fagene,som er så in my ass.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar