fredag 20. mars 2009

heelg !

Denne helga blir jeg hjemme.
Så idag har vi hadd den forferdelige engelsk tentamen. vedder så sjukt at den gikk rett til helvette. så engelsk er ikke helt min greie. så igår fikk vi tilbake den engelskprøven vi hadde for en uke siden ca. så ja! da var jeg så spent og glad. for jeg følte det selv at jeg gjore den bra denne gang. men okei greit deeet. at det var den samme karaktern jeg pelier og få. jeg trodde det var en mulgihet denne gangen og få en bedere karakter. JEG hadde sikkelig håp om å få en litt bedere karakter, men når jeg fikk igjen prøven så.. neida. ikke et lite håp en gang, FAEN MEG GREIT!.
men nok om det .
Så ja. idag skal jeg halv fire i byn med ane og ane elisabeth igjen.
og ikke minst skal jeg chillee.


blogges. GOD HEELG!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar