fredag 20. mars 2009

jeg blogger igjen!

Idag har jeg vært i byn som jeg sa tideligere idag. Med ane og ane elisabeth igjen. vi shoppet ikke egentelig. for det første hadde ikke jeg pengerrr, pågrunn av i går så skulle jeg ta ut kontanter, men så klarte altså bankortet mitt bli fucka og alt galt. så nå får jeg nytt et. som kommer om ca en uke. ja , en uke!, så jeg fikk 100kr av mamma og så ble det endelig bigbite på meg og ane denne gangen. så det var det alt jeg kjøpte! men ikke så lenge gikk vi på mix for å se kikke på dvder, en stund etter. ble vi enig at vi skulle dra oss på kina restuange så jeg og ane delte en meny. mens ane elisabeth tok kylling og chips, osv. må si jeeg og ane ble så forferdelig mett. men ane klarte selvfølgelig da å ta lua si å bruke den som serrivert, så hun visste ikke sjøl hva hun gjore, før jeg bare, så på henne rart og lurte på hva hun gjorde, da skjønnte hun at hun tok feil, går det ant og ta så feil. Vil ble sååå mett, klarte ikke spise opp akuratt alt. men nesten. så gikk vi innom et sånn møte som er for alle også hilste vi på en leder, på det kurset. som heter påål og hilste på han, også ble vi kjørt hjem av mora til ane. så nå har jeg nettopp tatt facemask, det var sikkelig hærlig! så nå skal jeg bare chillen resten av kvelden, og høre på musikk. nyte kvelden hjemme. blir ikke noe å finnne på med jentene ikveeld.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar