søndag 22. mars 2009

Søndag

Det er søndag. og søndager pleier det og være kjedelig. men ikke alltid.det kan også være ganske deilig med en slapp av dag. så jeg har faktisk sovet ganske lenge idag. helt til mamma vekte meg. også har jeg bare utnyte tiden dagen laaang. uten stress og mas. så har jeg da for å vær ærlig har jeg ryddet i kleskapet mitt. så det har jeg egentelig gjort idag. så har jeg vel ikke gjort stort sett noe mer. men jeg har btw, matte tentamen. og det kommer jeg til å slite med. jeg skulle huske og ta med den. men neida så ble den ikke med hjem fordi jeg var så opptatt av at det er helg.Så nå har jeg ikke alle regelen i matte boken heller, og ikke har jeg øvd noe på det vi for om heller. seriøst det stresse meeeg. jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. hvordan i helvette skal det gå. sier noe bare jeg da. offff. jeg skulle ønske matte bare ikke fantes. men flaaks for meg, vi har venner. og dem har jo med seg matte boka og dem hjelper meg. så snillt. så nå skal jeg stikke dra til ane for å forbedre meg matten der oppe. skal hente frida også kjøre pappa meg og frida ditt. vi blogges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar