torsdag 12. mars 2009

Hjem hos frida for å lage muffins!

Som vi jentene da hadde planlagt en dag før at vi skulle bake, muffins siden ane elisbeth tok med det seg på skolen, også fikk vi den ideen med at vi vil bake muffins!! så klokka halv sju idag uten for bunnpris var avtalen vi skulle møtes vi alle, + kristian og henrik var med også. så vi gikk på bunnpris og gjore det vi skulle. så gikk vi hjem til frida for å lage det, som vi styra med bakinga av muffins, styra som en gærning, men da muffinsen ble færdig i ovenen så skulle vi endelig spise. Men nedtur, som vi hadde trodd at det skulle bli godt, glasuren ble herpa og vi bare gidde blaffen i den, så jeg må innrøm det var ikke den beste muffines jeg har smakt, det smakte altså... vann og deig og litt sjokoladesmak... men vi klarte og få i oss noen stykker da, men jeg lover dere det var ikke værdensbeste. men ihvertfall. så gikk vi på tv rommet til frida og pratet og hørte på musikk fra mobiln og litt sånn.. og pratet til klokkaa gikk, og vi gikk hjemover, og jeg må innrøme at jeg er mørkredd for å gå hjem alene, selv om det tar ca bare fem min, til frida og hjem til meg. jeg liker egentelig ikke å gå hjem alene, men jeg pleier da og gå hjem med kristian for hver gang vi er hos frida, så da går det fint, han går alltid den sammen veien som meg, og det kan han bare forsette med, for ikke glemme må jeg gå opp en liten bratt bakke, haha så jeg og kristian hadde spirnge om kap oppover den bakken der, hahaahaaa, må si jeg var først opp en han, men tror egentelig vi begge kom opp den baken likt, for det føste så tok han ikke så veldig i da, så haha, det har vi foklaringen at jeg var da først opp som jeg innbiler meg ihvertfall, haha, det var dagen idag,
ps: jeg har desverre ikke et eneste bilde fra den dagen her, men jeg skal bli flinkere til og ta med meg kamerate mitt overalt, så det blir bilder, i promises. btw! jeg kan alltids spørre kristian om han kan sende bildene han tok idag da. men blir nok ikke ikveld. det kommer så fort det kommer.

Er du mørkredd?
liker du å gå hjem alene ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar