torsdag 12. mars 2009

Balett

idag var det siste elevundervisning i gym, og vi skulle ha balett.
Så vi ble delt inn i to og tre lag på hver gruppe, jeg kom på gruppe med oscar og øystein.
så det ble visst hva vi skulle gjøre, vi gjore det samme og sånn gikk det til vi skfitet til nytt og nytt.så matihas da som var egentelig patern til ane elisabeth, men siden jeg sa jeg ikke stolte på oscar og øystein så, da prøvde jeg det trikset på matihas, det med at vi skulle springe mot patern og slå hjul imens matihas skulle løfte meg opp til skuldern sånn at jeg satt opp om der liksom.. det skulle gå rundt, sånn at jeg kom opp ryggen hans. ikke for å skryte men, gymlæren sa vår at jeg var en av dem som var tøff til å gjøre det og var i aktiv.
hærlig!




fikk øredobbler fra mamma <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar