onsdag 11. mars 2009

Vi hadde engelskprøve til idag, så jeg må vær ærlig, jeg prøvde det beste jeg kunne på den prøven, for å vær serr!så klarte jeg ikke og skrive tre glosser som jeg husket, så jeg håper det bare går bra!, og denne gangen forventer jeg bedere karakter!når som jeg jobba hardt som en gud på denne prøven, senere idag var jeg i biin med mamma og maren, jeg trengte meg en hvit topp,og trengte hårklemmer, det trengtes, for jeg er så møkklei at det forsvinner, når den dagen du trenger det.
Også jeg vært så flink og utsette leksene mine til klokka kvart over åtte, på kvelden, det var så stress, lekser på kvelden skal ikke gjentas, og det var samf om flyttinger og flyktinger, det var så bare så kjed.. det var like før jeg gidde faen i samfleksa. men er færdig med den helvettes leksa, så utrolig hærlig!for å ikke glemme så har vi gym på torsdager, så i morra skal vi ha balett, det gleder meg!så nå skal jeg spise kveldsmat og lage meg kakao.
- SNAKKE'S



btw! så har jeg så vidt sminke på meg ....

- topp
fra bik bok


- hårklemme
fra henne's

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar