tirsdag 10. mars 2009

telf- tabbe

Haha, for en tabbe, les! da jeg og ane var på vei hjem til hoshenne, for å ornde og hente skole skakene sine,så jeg det var en anrop på moben min, jeg bare hvem kan i helvette dette være!? så jeg tok sjangsen å ringe opp det nr som stod, haha og ikke minst tabba jeg meg så jæævlig ut, jeg hørte det var en dame som sa :Bjerkelundskole, hallo! for mamma jobber på bjerkelundskole, og da skjønnte jeg det, så da var jeg så forvirret også klarte jeg og si: Hei, atte jeg er dattera til Anna, jeg mente jeg skulle si jeg var dattra til torunn, også snakket jeg til ane i tilegg og bare,hva skal jeg si ? også måtte jeg bare si, Hei, at det er Anna her, og jeg ser at noen har ringt meg på det nr her.. så . heldigvis så klarte hun å skjønne hva jeg mente, så hun sa : åja, så du er dattera til ho torunn du ja, også sa hun men hun har gått til time nå, så jeg kan si du har ringt jeg, også sa jeg: Ja, hade!
Og så om en stund igjen ringte det på mobn igjen, og det var fra en mann jeg ikke skjønnte en dritt hva han ville, han sa :Hei, Det er jon Sæter her, æ lurt på om du har telf til faren din! jeg bare: mm, skal jeg si den eller? også sa han : ja, også sa jeg nr til pappa, også ca5 min ringte han igjen, og spurte om jeg var hos pappa, faktisk når klokka var sånn ellve tiden når jeg er egentelig er på skolen den tiden,hva søren tenker han på! men ihvertfall, jeg bare sa : nei, jeg er hos en vennine nå, og han sa : jaok.hade! så ble det fred.



Har du noen gang tabbet deg ut på telf ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar