fredag 27. mars 2009

jentekveld hos frida

Nå er det freedag igjen, og det er sykt deilig å tenke på at det er. Så vi drar ikke på oppdal før påsken begyner igjen. for da drar vi oppover igjen nemelig på fjellet og dra oss i bakken på slalom.
Så ja, nå i kveld skal jeg da være med jentene mine, bare vi jentene ikveld. da kan vi snakke om alt mulig som er jentesaker osv. vi hadde samlet oss igår også, men det er ikke alt vi kan snakke om. når kristian pelier og være med oss. men han blir ikke med oss i kveld fordi han skal på øving i bandet sitt og det er nå slik. Så i kvled skal a-e ta med seg noen bunker med film som vi skal velge ogse. så drar vi på butikken og vi skal kjøpe godteri og drikke. og det blir nok en koselig fredagskveld med jentene. Og denne gangen skal jeg ta med meg kamerate mitt. så får dere se bildene så snart jeg har fått lagt dem inn. når jeg er hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar