fredag 27. mars 2009

Nå må jeg bare beklage dere! med det første at jeg ikke tok med meg kameraet mitt hjem hos frida. jeg hadde tenkt at jeg skulle ta med meg kamraet mitt,i med det samme jeg var på vei ut døra så hadde jeg kameraet mitt klar i hånden jeg skulle teste om det var nok batteri til ikveld. selv om det var ganske så dårlig battri. men jeg tenkte sjangsen kunne jeg ta. men neeida kamraet bare slo av seg og og det stod : nytt batteri. så jeg bare, greit da for jeg bare gi blaffen i det og kasta den i en skuffe, og bare gikk ned til frida og møte dem andre. som vi nok har planlagt. jeg lover dere neste gang skal det bli bilder og da skal jeg i det minste hukse og ta med det også. i promises. så da vi var hos frida og dem andre kom, gikk vi på bunnpris og kjøpte godteri og brus. som vanelig og så var det sånn at ane vil se så gjerne kung- fu panda. men neifaen heller, det orket ikke jeg , en tegneserie film liksom, kasøren. om en panda og andre dyr. så jeg maste meg til filmen juno. som jeg har bare sett litt. og denne gangen satt vi på den filmen og så fikk jeg se hele den filmen. den var ganske koselig.så gikk ane hjem, mens vi andre satt der i sofan foran tv- skjermen og blade gjenom kanaler. det var ikke så mye og se på da akuratt. vi klarte endelig bare å finne på noe og se på. istede for å blaaaa.. så vi endte opp med showtime. og seriøst jeg likte ikke akuratt den filmen som gikk akuratt da. men vi satt nå og så på den da. men jeg ble litt redd. det er så ekkelt med skvette scener. Så jeg skulle liksom gå hjem i mørket daaa. etter jeg så en sånn film... som var små ekkel. greit det. så jeg har da min fantastiske pappa som komme og møte meg. så det er alltid bra. så da har jeg og pappa på en måte kveldstur sammen hjemover. så begynte da pappa og springe oppover bakken.. fordi han frøys. så jeg måtte bare henge med. så da sprang jeg også. så ut som jeg hadde spring om kap med pappa. også da vi nermet oss hjem, så måtte da pappa igjen springe. så nå har jeg fått sagt litt om denne kvelden. så nå er jeg trøtt og sliten. tar kvelden og sier bare godnatt.

flere som har sett juno ?
hva syns du om juno ?

blogges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar